Tavi adrenalin Füreden

2016. július 12. 13:00 - Deli Kitti

A barátaim már az előtte lévő napokban könnyesre röhögték magukat, amikor elképzelték, hogy balatoni hullámgereblyézőnek állok. Arccal. Remegő térdekkel közeledtem hát a Füred Kempingben található wakeboard pálya felé. Nagy Norbert, a Füred Wakeboard Centrum tulajdonosa azt mondta, hogy nem kell aggódnom, egy-két esés után bele fogok jönni, majd pedig elsüvített mellettem egy 10 éves forma kölyök és valami nagyon vagány trükköt villantva tovább suhant a pályán.

_dsc5029.JPG

Nem ringattam magam abba a naiv kislányos álomba, hogy, ha annak a kissrácnak sikerült, akkor nekem is fog, mert fél perce rá egy elhaló sikítást követően egy másik lelkes kezdő bugyborékolt a start vonaltól 5 méterre. Erre a sorsra számítottam én is…

Hál' Istennek Norbi és csapata rettentő segítőkészek és türelmesek voltak velem. Én meg nagyon igyekeztem megfeszíteni azt a kevés izmomat, amivel rendelkezem, hogy legalább az indulópontot borulás nélkül elhagyhassam. Természetesen eséssel indítottam, mint mindenki más. Miután levadásztam a lábamról lerepülő léceket a vízben, a segítők megnyugtattak, hogy teljes mértékben ugyanazt csinálom, mint minden újonc vizisíző. Mondjuk ez annyira nem nyugtatott meg engem, mert legalább az első kanyarig szerettem volna eljutni.

 

Némi gyakorlás után azért nagy nehezen pár métert sikerült megtennem a pályán, de a teljes kör megtételéhez nem voltam elég fitt, ezért megkértem Gergőt, aki profin szánkázik a vízen, hogy készítsen nekem felvételeket arról, milyen érzés, ha valaki nem olyan béna, mint én. Innen is köszönöm a segítséget!

Sose hittem, hogy lesz elég bátorságom kipróbálni az extrém sportokat, nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek a füredi pályát. Nem könnyű ugyan a vízen siklani, de hozzáértő kezek sürögnek körülöttünk és az izgalom, valamint a tomboló adrenalin miatt abszolút megéri próbálkozni vele. Az izgő-mozgó gyerkőcök lefárasztására is tökéletes választás, ehhez hozzájárul a nagyon gyerekbarát csapat, -helyszín és a gyerekeknek szánt jegyár is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthonabalatonon.blog.hu/api/trackback/id/tr208880058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása