Hétvége? irány Hévíz!

2015. január 15. 15:35 - BALATON | NÓRI

Hetek óta szurkolunk, hogy végre befaggyon a Balaton, de azt hiszem - elnézve az időjárás-előrejelzést - a szurkolást még pár hétig folytathatjuk.

De szerencsére, ahogy erről már egy korábbi bejegyzésünkben beszámoltunk, két jégpálya is működik a Balaton környékén, így addig is gyakorolhatunk. Január 17-én, szombaton a Hévízi jégpályán nem csak gyakorlásra lesz lehetőség, hanem tánctudásunkat is megmutathatjuk. Este 6 és 9 között ingyenes jégdisco várja a korizókat a Piactéren. Egy kis kedvcsináló.

Ha már úgy is Hévízre látogatunk, érdemes egész napra menni. Szombat délelőtt 7 és 12 óra között szuper termelői piaccal indíthatjuk a napot, de akár részt vehetünk a Balaton-felvidéki Nemzeti Park által szervezett Hévízi-lefolyó vízitúrán is, ahol a kellemesen meleg, 20 fokos vízben kenuzhatunk, megcsodálva a környék madárvilágát.

A Hévízi-tavi fürdőzés előtt vagy után érdemes ellátogatni az Egregy városrészben található román kori templomhoz is, amelynek a napokban fejeződött be a felújítása. És ha már Egregyen járunk, ne hagyjuk ki a római kori romkertet sem!

komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.