Oxigénbár és Krokodil Zoo

2014. július 13. 15:09 - Év Utazója

3. nap - Siófok, Balatonszárszó

A pénteki programunk a rossz idő miatt kicsit átalakult. Eredetileg a Zamárdi Kalandpark és a Siófoki Nagystrand is szerepelt volna a listán, de a zuhogó eső miatt inkább a Szentkirályi Oxigénbárt és a Krokodil Zoo-t választottuk úti célként.

Siófok főtere: Víztorony, Szentkirályi Oxigénbár - Első állomásunk a felújított Víztorony volt, aminek az a különlegessége, hogy a vendégek 90-95%-os oxigént szívhatnak egy furcsa, fejre szerelhető ketyerén keresztül. A reggeli kávé helyett ezt mi is kipróbáltuk. Üdítően hatott, főleg a Sound után. A torony 3. szintjén nem csak forgattunk, hanem forogtunk is. Nem a szék, hanem a föld mozgott velünk, mi meg csak láblógatva élveztük a kilátást.

Mala Garden - A forg(at)ás után beugrottunk ebédelni. Az egzotikus hangulatú helyhez bőséges étel- és italválaszték társult. A magyaros, thai és maláj ételek ételkülönlegességek sorakoznak az étlapon, és rengeteg halas étel és saláta is van. Az egész hely nagyon hangulatos. Már a bejáratnál is úszkáló koi pontyok fogadtak...Nyugalom! Nem belőlük készül az ebéd.

Rozé kacsamell steak camambert-el, zöldborsópürével és tócsnival

Krokodil Zoo - Szeretem a hüllőket, úgyhogy elindultunk krokodilt skubizni Balatonszárszóra. Egy tipp , ha ide terveztek utazni: érdemes vasárnap menni, mivel reggel 9 órától van etetés. Nem az éhenkórászoknak ajánlom ezt, hanem azoknak, akik mozgásban is szeretnék látni a krokodilokat, mivel alapvetően elég nyugodt állatok. A kamera kedvéért a gondozójuk elképesztő bátorsággal próbálta őket mozgásra bírni, kevés sikerrel. Azt mondta ezek szerint finom volt a birka. A hely nevére rákontrázva, nem csak krokodilok láthatók, hanem teknősök is, kisebbek és nagyobbak, szerelmesek és magányosak. A gyerekek eszméletlenül élvezik a programot, nekünk is nagyon tetszett az egzotikus kirándulás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.