Fesztivállapot

2013. június 27. 08:00 - balaton | peti

fesztivállapot.jpgValami van a levegőben. Érzem. Kissé eltompult figyelem, bizsergés a végtagjaimban és a fejemben fel-felbukkanó megmagyarázhatatlan hangok. Na, nem, nem bolondultam meg, csupán ezer éve nem hallott számok jutnak eszembe, amelyekre nagyot lehet tombolni. És ez csak egyet jelenthet:

FESZTIVÁLLAPOT!

Kezdődött a Pannónia Fesztivállal, aztán jött a benzingőzös Harley Davidson Open Road Fest, múlt héten a Fishing on Orfű, ezen a héten EFOTT, Hegyalja Fesztivál, nem sokára Mastercard Balaton Sound és VOLT, Alfa Fesztivál Várpalotán, Utcazene Veszprémben, augusztusban pedig a SZIN, a Sziget és a Nagyon Balaton.

Ezek csak így hirtelen jutottak eszembe, még felsorolni is nehéz volt, ráadásul tisztában vagyok vele, hogy csak a töredékét írtam le a lehetséges célpontoknak. Mindezt azonban idővel, energiával és természetesen pénztárcával nem egyszerű bírni. Még szerencse, hogy számos nyereményjáték segítségével legalább a belépőjegyek árát meg lehet spórolni.

Legújabb kedvencem, ez a játék, ahol pofonegyszerű kérdésekre kell válaszolni, s ha ez sikerült máris esélyem van valamelyik fesztiválra ajándékbelépőt nyerni. Azért tetszik, mert nem lehet elrontani, illetve ha nem tudtam a választ az egyik kérdésre, a felajánlott segítség elolvasása után máris egyértelművé vált a jó megoldás. Miután pedig feljegyeztem mindet, másik felhasználónévvel már rekordsebesség alatt ki tudtam rakni bármelyik képet…

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://itthonabalatonon.blog.hu/api/trackback/id/tr265377157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása