Balaton Retró

2013. január 14. 08:21 - balaton | peti

A pénteki Balaton Sound-os bejegyzés kapcsán kezdtem el gondolkodni azon, hogy vajon honnan is indult ez az egész nyaralós-fesztiválozós történet. Így jutottam el Papp Gábor Zsigmond Balaton Retró című 2007-es dokumentumfilmjéhez, mely a '60-as, '70-es évek Balatonját mutatja be.

Csak bele akartam nézni, ehelyett az egészet megtekintettem. Nagyszerű alkotás, a szövegek szenzációsak benne, nem egyszer nevettem fel hangosan, de a zenék is kiválóan passzolnak a műhöz. A tartalmáról pedig annyit, hogy számomra meglepő, mennyi minden jelen volt már 40 évvel ezelőtt is, összességében olyan nagyon sok minden nem is változott azóta, az alapok ugyanazok maradtak... Mindenkinek csak ajánlani tudom, nézze meg, hasznos, kellemes időtöltés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthonabalatonon.blog.hu/api/trackback/id/tr165013809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása